OT mailove domeny

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Červen 20 00:30:38 CEST 2016

On 19.6.2016 23:44, Jan Waclawek wrote:

> Na to nepotrebujes mat domenu. Dostanes mailbox pod domenou ISP.

Ano, dostanes. Na cas, kym si u daneho ISP. Pri dnesnej konkurencii,
ponuke a kvalite/"kvalite" nie je problem po dobe viazanosti zmenit ISP.
Sam som to uz urobil. Co potom s e-mailovou adresou? Preposielat zmenu
vsetkym, na ktorych ti zalezi, prehlasovat sa v mailing listoch a
konferenciach.. Zalohovat si postu na novy ucet.. Ale nacooooo! Radsej
si zriadim free ucet u spolocnosti, ktora ma istu historiu a snad nejaku
buducnost a mam (relativny) pokoj. Ked si k tomu uvazis, ze od ISP
dostanes 1 schranku s urcenou adresou, no mozno zopar aliasov, ale nie
oddelene schranky, t.j. dalsich clenov domacnosti toto neriesi.

Nebyt toho, ze spravy prave z tohto hw-listu mi prestali chodit do
rocketmailu, ktory som mal "odjakziva" a stale funguje a mam ho, tak
gmail nezakladam :-)
E-mailovu schranku od ISP u nas doma nema nik nakonfigurovanu nikde v
PC/NB/telefone a ja teda k nej neviem nielenze heslo, ale ani
uzivatelske meno :) Hej, nasiel by som kdesi v papieroch, ale este raz -
nacoooo? :)

miro