OT mailove domeny

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Červen 19 23:17:17 CEST 2016

Ved som upozornil, ze piatkova.

a.) clovek je zver stadoveho charakteru, a komu sa podari pritiahnut vodcu
(vodcov) stada, vyhrava
b.) za mojich mladych cias kazdy ISP dodaval zadarmo mailbox na svojej
domene a mam pocit ze to bola nejaka podmienka od regulatora, kedze tam
nevidim majoritnych .sk ISP takze bud takato sluzba vymrela alebo ju ISP
ponukaju tak potichu ze o tom nikto nevie
c.) ktovie na akom obchodnom modeli prezivaju tie
post.sk/centrum.sk/zoznam.sk (zrejme freemaily)
d.) prijimatel na volny.cz nie je podla mena Cech, ktovie ci ma volny.cz
nejaku vyraznu vyhodu oproti horeuvedenym trom alebo to je len nahoda
e.) to ***.sk co je tam 3x je podla ich webu relativne mala firma,
prekvapilo by ma kebyze ti traja nesedia spolu v jednej kancelarii

Zavery su to dufam hodne slovu statistika.

wek