OT mailove domeny

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Červen 19 22:32:22 CEST 2016

Je to taka piatkova tema.

Niektori ludia v mojom okoli su este stale okuzleni internetom, resp. chapu
jeho funkciu a moznosti trochu inak nez ja, a preto od nich obcas dostavam
retazove maily. Chapem, ze to robia v dobrej viere, a tak sa snazim im co
najmiernejsie vysvetlit, ze nemam zaujem; a tak som z vacsiny
"distribucnych zoznamov" uz vypadol, ale sem-tam sa stane ze nieco
dostanem. Takto som aj teraz dostal 10MB .pps. Charakteristickym rysom
tychto mailov je, ze sa v nich castokrat nachadza cela historia zoznamov
prijimatelov - tentokrat toho bolo 6 vrstiev, dohromady 67 adries, a tak
sa z toho da uz urobit urcita statistika:

gmail.com  - 42 (63%)
post.sk    - 6
centrum.sk - 6
zoznam.sk  - 5
***.sk     - 3
azet.sk    - 2
volny.cz   - 1
***.sk     - 1
***.sk     - 1

Vieme, aku hodnotu maju statistiky, ale nejaku vypovednu hodnotu to
predsalen ma.

wek