Spolehlivost vodiveho laku

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červen 19 21:47:06 CEST 2016

Můj osobní odhad nepodložený měřením je, že většina.
Mimochodem - ten lak je vodivej jenom tak trochu, ale na odporu 0805 to
bude celkem ucházející, řekl bych tak 1-2R.

Používáme to na vláčkách občas tím někdo lepí drátky na malé LEDky a
nebo se tím lepí odpory mezi kolečka vagónů, aby je rozpoznala proudová
detekce obsazení kolejí. Je to celkem náchylné na mechanické kroucení a
na změnu teploty.

Ale až se do toho pustíš, bude to zajímavej experimnt.