maly procesor s 2xADC a 2xDAC

balu balu na k-net.fr
Neděle Červen 19 16:48:29 CEST 2016

je to pre human interface, takze rychlost ADC staci niekolko Hz, DAC
zrejme tiez. Ako tazko sa programuju ATTiny? Myslim fyzicky, ake zelezo
k tomu treba? Tam som nasiel par kuskov, ktore by mohli byt pouzitelne...

U AD prevodnika sa da priemerovat, ale vsimol som si u ATMega328
pouzitom na Arduino doske, ze to dostatocne nesumi na to, aby sa dalo
nejak rozumne priemerovat z viacerych vzoriek. Takze viac bitov sa z
toho neda vytiahnut.

b.