maly procesor s 2xADC a 2xDAC

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Červen 19 16:43:17 CEST 2016

Musia to byt dva separatne ADC alebo dva kanaly MUX-u jedneho ADC? Aky
rychly ma byt ten ADC/DAC?

S DAC-mi je to v malych MCU biedne. Moj tip je ze skoncis na
lubovolnom MCU ktore ti je aspon nejako srdcu blizky a na nom
nalepenom DAC, namatkou MCP4822, ale nechajme ako sa to vyvinie.

Dňa 19. júna 2016, 15:48, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: