Nastroj na umravneni komentaru v C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červen 18 23:34:05 CEST 2016

Ono to je este brainf*ckovejsie nez brainf*ck samotny...

Ale mne aj tak viac vadi to, ze tie kratke komentare v tych "knizniciach"
zaberaju samostatny riadok a brania tomu, aby nejake menej trivialna
funkcia bola zobrazitelna cela naraz - v tej // forme predsa patria za
riadok, ktory komentuju (a ano, 80 znakov na riadok bol pouzivany
naposledy perzskymi basnikmi v 13. storoci). A este viac mi vadia tie
kretenske otrocky nezmyselne akoze hlavicky so zoznamami parametrov pred
funkciami, obvykle spolu aj s trivialnymi copy-paste chybami, len aby sa
splnila litera nejakeho dementneho coding standardu pripadne aby sa z toho
mohla autovygrcat doxygenovska akozedokumentacia. Lenze to uz za hrst
lomitok roznych smerov popretkavanych niekolkymi esteticky vybranymi
znakmi asi neporiesi.

wek