UV osvitka, aneb kdyz Cinan necekane nesetri:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Červen 18 11:33:54 CEST 2016

Dobrý den všem,

nedávno jsem dostal nápad, že si také postavím UV LED osvitku na DPS.

Jak s co nejmenším úsilím? LED pásek z AliExpressu.

Vypadalo to snadno: Nalepí se pásky, pospojují sériově, připojí na
usměrněných 230 a hotovo.
Ještě by to chtělo optimální uspořádání do rovnostranných trojúhelníků: Tedy
posunout o půl řádku a řádky od sebe
(rozestup v pásku)/2 * tan(60°), což při 3LED/50mm vychází 14,43 mm.

Jenže pásek nemá uváděných 60LED/m, ale 2x tolik.
Za 17 USD mám tedy 600 LEDek, což je hezké, ale...
To znamená 3LED/25 mm, tedy by vyšlo 7,2 mm mezi pásky, ale šířka je 8,2...

Takže:
- Kašlat na trojúhelníky?
- Nebo mít překryv a tudíž všechno malinko šikmo?
- Jiné nápady?

PH