Atmega128 bootloader

Petr T p.tr na atlas.cz
Sobota Červen 18 10:24:44 CEST 2016

Mnohokrát děkuji všem za pomoc a trpělivot, už to chodí...

Problém byl eXtreme  Burner - tímto bohužel zřejmě nejde bootloader nahrát.
Použil jsem přímo Avrdude a to funguje, uloží bootloader kam má.

Ještě mám otázku. Pokud bych někdy potřeboval zkompilovat nějaký
bootloader, tak musím nastavit v linkeru adresu odkud se bude používat
pomocí -section-start=.text=0xhodnota

Pokud to správně chápu, tak 0xhodnota by měla být pro start boot loader
section takto:
start section * 2, což je:

$FE00 = 1FC00
$FC00 = 1F800