Atmega128 bootloader

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 17 15:19:55 CEST 2016

>Děkuji za pomoc, ale ani s tímto nastavením jsem to nerozchodil...
>
>aktuálně mám nastaveno BF C4 FF (low, high, ext.)
>je zapnut boden i ckopt, atmega103 mám vypnuto od počátku...

Mam tu dosku s ATMega128 napajanu z prachobycajnej 7805, piny 2 a 3
(USART0) ma pripojene na FT232. Vytiahol som STK500, spustil AS4.19, dal
erase, natiahol chip45boot2_atmega128_uart0_v2.9Q.hex, napalil flash,
nastavil fuses na BF C4 FF, napalil. Pripojil USB, spustil terminal
podrzal U, vy/zapol dosku, ozval sa bootloader. Spustil chip45 GUI, klikol
na konekt, vy/zapol dosku, napisalo konektnute. Napalil nejaky .hex,
funguje.

Takze problem je, bohuzial, vo Vasom prijimaci...

wek