Obvod pro nabíjeni LiON

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 15 13:54:23 CEST 2016

Používám pimitivní balancer s dvojitým přepínačem, kdy v poloze OFF jsou
baterky paralelně a lze je nabíjet modulem s TP4056 za pětikačku.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Locker" <locker na vosrk.cz>

potřebuji do zařízení vestavět "nabíječku" dvou LiON článku 18650 v sérii.
Hledám nějaký obvod, který by to řešil s minimem dalších součástek.
Zatím jsem našel MCP73213 (sice lineární, ale vyhovoval by, jen to pouzdro),
dobře vypadal i LTM8061-8.2 (ale cena jej vyřazuje).
Nemáte někdo tip na něco dostupného, v rozumné ceně (~ 50 Kč) a pouzdru,
které jsem schopen ručně osadit? Zatím zvažuji i variantu "Zajíc", ale je to
dost součástek.