[!!Mass Mail]Re: OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru

Pondělí Červen 13 07:20:50 CEST 2016

Tak se taky připojím – MHD Praha jezdím občas při svých návštěvách na štábu firmy a nějak jsem nikdy neměl problémy s pochopením a fungováním. Prostě někdy ty dveře otevírá řidič a pak tlačítko nesvítí a mačkání je zbytečné. Jindy svítí červeně, já ho zmáčknu (kdykoliv před stanicí) a ono mi potvrdí můj požadavek změnou barvy. S jinou situací jsem se nesetkal. Možná jsem pouze klikař…
A Vaše sociologické rozvrstvení bych okomentoval – lidi co přemýšlí nad jinými věcmi a metro používají rutinně a lidi kteří přemýšlí méně nebo vůbec tlačítko holt mačkají pořád.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Sztwiorok
Sent: Monday, June 13, 2016 6:51 AM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Re: OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru

Tak jsem se v sobotu pri navsteve Legend na to zameril a snazil se pochopil funkci i kdyz v maskacich (takze muj zajem okoli pochopilo). U vlaku ten cudl i dokazu pochopit ale u metra mi nejak unika smysl. Jeste ze jsem mimoprazsky a tento druh zamysleni nemusim delat casto, hr. dopravou jsem jel po cca 12 letech.