Re: Jednoduchý měřák

Sobota Červen 11 13:23:53 CEST 2016

Normalne bych udelal vetsi buffer na vzorky z prevodniku, idealne
kruhovy prostrednictvim DMA, v preruseni od casovace treba po 1ms tyto
davkove zpracovaval a v hlavnim programu bych se venoval tlacitkum a
displeji zcela nerusene.
Nebo pokud pouzivate CUBE, tak tam zapnete FreeRTOS a v jednom vlakne
muzete pracovat se vzorky, v druhem se venovat UI. ADC samozrejme zase s
DMA, jde to snadno nakonfigurovat a funguje to dobre.