OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru
Zdeněk
zdej na atlas.cz
Sobota Červen 11 12:31:29 CEST 2016
Tak to byste už vůbec nechápal, jak může jezdit podle jízdního řádu motorák
u nás. Po nějakých úsporných opatření už nemá průvodčí a jízdenky se
nakupují u strojvedoucího. Takže se nám hromadí podmínky:
a) někdo stiskne tlačítko: zastaví / nezastaví
b) doba zastavení trvá podle počtu nastupujících a rychlosti jejich odbavení
(jízdenky se nakupují před odjezdem ve dveřích strojvůdcovi kabiny)
Ale ČD si s tím poradily a "aktuální polohu vlaku" zobrazují podle
plánovaných časů v jízdním řádu. Aby to nevypadalo nápadně, tak generuje na
jednotlivých stanicích nějaké náhodné zpoždění +/- 1..2 min. Takže služba na
h....o.
Z.
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Saturday, June 11, 2016 9:57 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru
sakra a je to tlacitko na neco ?
mam pocit ze na ho ...o
viz tlacitka a zastaky na znameni v prekabatenejch motoracich .
jezdil jsem tou hruzou leta do skoly a ted obcas za kulturou a opravdu
nechapu, jak ten hlemejzd jezdi podle radu, kdyz nekdy stavi/nestavi leze
tam tlupa skautu + 10 kolaru a pak dalsi zastavku projede ?
ale vsechno tam blika, vsude napisy s funkci zase k na ho ... text o nazvu
zastavky je za nejkaou mezerou, tazke pokud na ten napis clovek necuci
minutu v kuse, souvislosti mu nemuzou dojit.
ale jinak je to stejne pomalej a rozhracanej motorak jako tenkrat, jen to
stalo 3 zadky penez .
t.
Další informace o konferenci Hw-list