OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 10 23:59:14 CEST 2016

 10.6.2016, 23:55:21

Holt ona nova doba. Driv za vas ty dvere oteviral soudruh ridic,
dneska proste musite sam. Pravdou ovsem je, ze treba v Drazdanech,
jsem tlacitka na otevirani dveri, videl na salinach uz v 80-tych
letech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz