OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Červen 10 17:21:45 CEST 2016

Upřimně, ač technický zdatný, tak jsem to několikrát pozoroval,
a ten systém jsem našel, ale vždy to zapomenu......

Ono takhle více stavová blikající hrůza moc logiky nemá.....

Respektivá má, ale je to podle mě zbytečně složité

Ono je totiž strašne nelogické, že když ho někdo už zmáčknul, tak

mám pocit bliká, a to přitahuje k tomu ho zmáčknout....

Asi bych ten režim volil jinak. Když něco bliká chci to mačkat.

A ještě mám pocit, že tramvaj se chová trošku jinak.

Zdeněk Aster