Re: Převodník ethernet RS232

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 07:03:58 CEST 2016

Celkem tomu i verim. Prvni si clovek vyslechne, ze to neni mozne. Pak
chteji poslat program a rozebiraji funkce, ikdyz to s problemem nema nic
spolecneho. Pak se pomalu meni pohled cinana na vec, pak navrhne nejake
celkem nerealne reseni no a pak teprve po upozorneni TyTyTy se necha ukecat
k cinu.
Na co pak ten modul? Navrhnul prevadet si komunikaci pres rozsirovaci
sbernici?