Re: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 8 19:20:20 CEST 2016

Já tam psal asi před týdnem, dnes mi volala nějaká paní, že potřebuje
souhlas..... :
( zpracování os. údajů )

Dobrý den, pane Kubo,

na základě tel. hovoru Vás požádám o Váš souhlas s poskytnutím Vašich
osobních údajů servisní společnosti.

Děkuji a pěkný den
S pozdravem / Mit freundlichen Grüssen

Klára Talašová
Oddělení kvality

E-mail: klara.talasova na lidl.cz
Web: www.lidl.cz

Lidl Česká republika v.o.s, Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5, IČ: 26178541
Statutární orgán: Lidl Holding s.r.o.
Registrace: Obchodní rejstřík Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 42824

Tak jsem zvědav, co se bude dít.
Divné je, že ty tužkovky (AA) vždycky v LIDLU  v koši tak za 2-3 dny
zmizely, zůstávaly tam AAA články.
A teď je koš už týden stále stejně plný... dneska jsem tam byl pro rohlík a
koukám na to jako puk.
Ale možná dosypávají  :-)