DDS - Balu

Tony Malecky tony na malecky.cz
Středa Červen 8 12:05:29 CEST 2016

Zdravím.

Tak jsem dneska oddekloval Dokončenou DDS podle AR (Balu HW) abych
zjistil že vstup pro externí modulaci nemám připojenej a ani po
prostudování komplet dokumentace jsem nepřišel na to, kam ho
připojit.... Vzhledem k tomu že půlka funkcí v menu je závislá na
externím vstupu (pokud to teda správně chápu tak fm a fázová modulace
jen s externím vstupem....) tak bych to rád dodělal...

Druhej dotaz je na zdrojáky firmware.

Prolezl jsem archiv fóra a poslední informace byla že je založeno místo
kde firware bude k dispozici, nicméně zeje prázdnotou... Jen pár lidí tu
poptávalo jestli je možno zadat přímo.... Máte někdo zdrojáky?

dík Tony Ok1HMA