PT100 Splitter

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Červen 8 09:54:44 CEST 2016

Jen taková úvaha, nevím jestli by byla realizovatelná. S proudovými zrcadly jsem si hrál naposledy před více než
desetiletím :-(.

Pokud by byla možnost předřadit aktivní (napájenou) krabičku před rozdělením, nešlo by rozdělení nasimulovat proudovými
zrcadly? Vždyť je to jen měření proudu. Podle mé hypotézy by to šlo přinejhorším realizovat dvoustupňově. Impedanční
oddělením a pak paralelní větve na proudová zrcadla. Nejsem si jist jestli by vstupy nešly i sériově, tím by se to dost
zjednodušilo. Nejdražší by na tom byla ta práce.

ced