PT100 Splitter

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 8 08:37:49 CEST 2016

Tipujem, ze ide o dva uz existujuce systemy, normalne by si do kazdeho
pripojil po jednom cidle, ale tu je problem s kabelazou ku meranemu bodu.

Este si viem predstavit aj tu komplikaciu, ze tie dva systemy su uzavrete a
dotazovatel nevie, ci im staci napatie, t.j. najradsej by asi simuloval
odpor. Ak by to bolo tak, tak to je poriadna vyzva.

wek