M2M tarif :)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červen 8 08:10:43 CEST 2016

Ten web je hodně podezřelý najít firmu dá hodně práce. Někde zase píšou, že
neomezené zpravy
jsou přes whatsup, a tak podobně. Navíc na dopisování by to bylo po světě
nepoužitelne protože

ten kdo Vám pošle sms to zaplatí, když je to zahraniční číslo.. A ty
podmínky jsou velmi nejasne.

Ta cena i s poštovným je 10E aktivace 10Euro tarif a 7.5E poštovné....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Šerých Jakub <Serych na panska.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 8. 6. 2016 8:06:08
Předmět: RE: M2M tarif :)

"

No... Je to takový ten web, který neříká absolutně nic, což mě vždy
znervózní.

Proklikejte se až k FAQ, a tam zjistíte, že to není tak růžové, jak velké
zelené nápisy hlásají. Začne to poštovným (nevím kolik, ale nějaké tam je),
zjistíte, že jsou nějaké kredity, multimediální balíčky a já nevím co
všechno dalšího (to přece s neomezeným tarifem nějak nesedí, že?) .

Takže odhaduji, že €10 je jen začátek, asi tak, jako cena Fábie s ručním
stahováním okének a bez centrálu – taky vypadá velmi lákavě :-)

Jakub Šerých