velky integrovany obvod/ohybanie plechu

Michal Medek michal.medek na worldonline.cz
Úterý Červen 7 20:55:22 CEST 2016

Zdravim,

a co treba zkusit idilna.cz Tam mi to vyrezali a poohybali. Vysledek
byl, podle me, velice dobry, hrany jsem jen mirne srazil papirem. Ale
nechaval jsem to delat ze zeleza, hlinik vyzkouseny nemam, ale myslim,
ze by mel byt v pohode.
No, jen takovy napad...

Mikes