Mereni a pajeni MLCC

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 7 15:17:50 CEST 2016

Kondiky velkych kapacit maju znacnu zavislost od teploty a prilozeneho
napatia - to moze byt jeden z dovodov rozlicnych merani
http://www.vishay.com/docs/40144/capchange.pdf
http://www.niccomp.com/help/VoltageCoefficientofCapacitors-032012-R1.pdf

pozrite sa na tie grafy - obcas sa mozete dostat na patinu kapacity
pri nominalnom napati.