Re: Tip 1DIN autorádio Ebay/Ali

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Červen 7 08:06:03 CEST 2016

Dal som si do auta BT prijmac, pichne sa do USB koli napajaniu a
kablikom 3.5jack sa prepoji s aux in. Je to cina BT modul, vecsinou
funguje, ale stava sa ze to seka, bud nejake rusenie (wifi v okoli? abo
mikrovlnka?), alebo je moc silny signal alebo neviem...

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.