Re: Tip 1DIN autorádio Ebay/Ali

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 6 19:41:58 CEST 2016

Jakýkoliv levný Pioneer:
https://www.alza.cz/levne-elektronika/pioneer/do-auta/autoradia/18850225-v1319.htm

Cca od 1500Kč, hrajou slušně. Mám třetího (předchozí jsem prodal i s
autem) z řady DEH a jsem maximálně spokojený, nic lepšího nepotřebuju
(ano, pravdou je, že můj veterán Volvo má drobátko lepší reproduktory,
než je běžné, ale předchozí hrálo slušně i na relativních low-endech).
Do nového auta jsem chtěl koupit DEH-1800UB, leč nestihl jsem to...

Kolega je audiofil a trochu magor (a navíc o deset let mladší), co se
týká ozvučení (nejen) auta, má ho taky - a chválí, kdykoli na to přide řeč.

V tomhle bych do Číny nešel, nějak mi nepřipadá, že by to mělo smysl
(jo, měl jsem i něco od Daewoo, ale šlo to rychle do pryč - uši trpěly a
vyléčil je až Pioneer :)

Pavel Kutina