OT Tlakova lahev od helia do balonku

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Pondělí Červen 6 11:55:49 CEST 2016

Tlouštka stěny + výpočet v kombinaci se zkušebním tlakem odpovídá
vzdušníku, takže by to asi nevybouchlo. Ale samozřejmě bych by si
nedovolil někomu doporučit, aby to používal jako vzdušník :-) Můžete též
zkusit dotaz na přímého výrobce hengangas.com.cn.

Aleš Procháska

s pozdravem
Aleš Procháska

Divesoft s.r.o.