Re: Připojovani k serveru

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Červen 6 08:43:04 CEST 2016

Tady se nejedna o pruzeni dodavatele.
Poslete Traspeovym pripominku prilozte soubory a sdelte podezreni. Jak Vas
tak sleduji nejste maly odberatel a myslim si ze cinan zareaguje striktne.
Vzdy se da pohrozit tim ze clovek bude kupovat neco jineho(a ze je z ceho
vybirat) a cinan si to nelajzne. Tydle chyby se jim proste objevuji(hold
cena je na ukor kvality odladeni) , ale fakt nejsou sami. I velci vyrobci
treba Siemens zacina sekat do firmware chyby tam kde by clovek necekal.