Re: Připojovani k serveru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Červen 5 14:16:11 CEST 2016

To vůbec nevadí to je jedině dobře, že tam je te komunikace víc, tam
jsou totiž ty arp dotazy což mě zajímalo.

Ne ze by to nejak vadilo, ale je duvod mit zapnutou IP6?...

Nicmene je divne, ze jak to nejde tak se nikdo nepta na  MAC

adresu a to PLC neustale posila arp reply se svou mac adresou

jak kdyby se zacyklylo. To je fakt divný, že tam je hodně

odpovedi a zadna otazka.

Na ethernetu to funguje tak, ze pro posilani jsou dulezite MAC

adresy a aby zjistil jaka IP patri k jake MAC adrese posle dotaz

broadcast vsem ARP a pta se na MAC adresu dane ip a dostane

odpoved. A to plc posila odpovedi a nedostava otazku.....

A nebo si chteli zjednodusit zivot a posila stale odpoved brodcastem

aby to nemuseli resit.....

Protoze vetsinou odpovida dotycny uz se svou MAC adresou,

ta jednotka odpovida broadcastem...

A hlavne je tam jedna odpoved kde rika ze

ip 0.0.0.0 ma adresu plc coz taky neni uplne normalni....

Kdyz zapojite jednotku, do pc primo, bez zadne komunikace a date

wiresharkem grebovat data, tak by me zajimalo jestli tam neco beha....

Idealne je teda v pc odstranit vsechna vcetne microsoft klienta a necht jen

IP4 protokol v konfiguraci.

Zdenek Aster