Re: Připojovani k serveru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Červen 5 07:39:52 CEST 2016

No já nevím takhle podobně se fakt chová MTU, nejde o velikost
dat co posíláte vy, ale jak to rozdělí obsluha operačního systému.

A pokud to PLC ma nastavené pakety ethernetu, který mají

MTU 1500, a jakmile mam v ceste nekde pppoe uz je hodnota

jen 1492. Je to maximalni paket, ktery lze protlacit cestou, nezavisi na

tom odeslani dat v programu to jsme resili minule Vy nevité jak

to operacni system naseká na kousky ani to člověka nezajíma.

Ale routry jo pokud je paket delší než mtu, tak většinou to ten router

v cestě zahodí.

Fakt nemůžete zkusit nějaký paket z toho PLC třeba jen pár bajtů.

Na pocitaci to clovek vetsinou pozna tak, ze mu to preklada DNS,

(male dotazy) ale nejedou treba webove stranky a podobne.

Zdeněk Aster