Re: Připojovani k serveru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Červen 5 07:13:12 CEST 2016

No ten popis je dost obecný na nějakou rozumnou diagnostiku, předpokládám,
že jde o TCP protokol, když se tu nedávno řešil server.

Jediné co mě napadá je nastavení MTU, jak velký je ten paket co neprojde.

Mužete zkusit nějaký opravdu krátký paket na odladění?

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Záruba <swz na volny.cz>
Komu: Martin Zaruba <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 5. 6. 2016 5:41:04
Předmět: Připojovani k serveru

"Mám program v režimu server IP.

Připojuje se k němu jiný program v režimu klient - funguje.

Připojuje se k němu PLC v režimu klient - funguje.

Toto vše, ale jen pokud pracuji na lokální síti. Server má veřejnou IP a
z internetu se k němu program bez problému a vždy připojí. PLC ale jen
někdy. Ve většině případů server nezaznamená vůbec pokus o připojení od
PLC. Někdy ale ano. PLC vždy bez problémů získá vše z DHCP serveru, nebo
jsem zkusil vše nastavit natvrdo a chová se to stejně. Vypadá to, že
požadavek na připojení od PLC většinou neprojde přes routery v cestě
přes internet. Ale pokud totéž dělá program na PC, vždy to funguje.
Napadá Vás kde hledat problém?

Martin Záruba

---