Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Červen 4 10:29:27 CEST 2016

Co je to za vyrobce ten S*an disk? Toho neznam. Jsem ho hledal nenasel
jsem:( A ja se tak tesil, ze si koupim lepsi SD kartu:(:(:(
Prosim prosim, poslete nejaky odkaz kde se to da koupit:)
Marek

PS: n&bo bud&m& v$& p5 na t zk*m1&n& @by 1* n na h*d*u n&sl* v bud*cnu d*hl&d na 1 ?