Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Sobota Červen 4 08:44:58 CEST 2016

Jen male upresneni flash/sd nevi co je nad nim. Maji vlastni wear leveling a vi maximalne jestli je blok zaplneny a kolikrat (to si totiz optimalizuji sami ty OS te SD karty). Jestli SSD interface ma nejake specielni prikazy k wear levelingu, nevim,
rekl bych ze ne.

Tim trim se Linux snazi udelat druhou vrstvu toho wear levelingu ci optimalizovat system. Linux zapisuje do volnych oblasti a pote najednou udela trim.

Nicmene pokud date na SD FAT,EXT2 nebo i jiny system s vypnutim logovanim, tak tim zivotnost flasky zvetsite.

Jirka