Re: Stmívání LEDs PWN na 230 V AC

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 3 20:00:32 CEST 2016

:-) teď koukám, že jsem si tam nějak domyslel tu LED žárovku...

Tak s LEDkama obecně v tom problém nebude, jen bude horší účinnost a při
malém f to bude blikat, případně mást kamery. Zbytek je o dodržení běžných
EMC pravidel.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Hudecek
PT4107 je klasický spínaný zdroj s vyrovnávací cívkou a doporučené zapojení
má C na vstupu.

Pokud jsem správně pochopil původní dotaz, tak tam se mělo jednat o čisté
přerušování bez akumulace. Jen z toho není jasné, zda se má jednat o čistě
sériovou regulaci, asi jako když bych místo triaku v triakovém regulátoru
použil tyristor v usměrňovači, takže je to AC->AC, nebo se to usměrní,
rozseká a DC PWM se pouští do LED žárovky. Pak by hodně záviselo na tom, jak
to dané LED žárovce "sedne", jestli v ní něco např. po 5 minutách chodu na
70 % neshoří.

----
From: gatilo
Realne zkusenosti nemam, ale je to jen spinak, jako kazdej druhej. A
jako kazdej druhej spinak, rusi vice nebo mene, podle toho jak je
udelanej. U tohohle, bych cekal, ze to bude spis trochu lepsi, neb tam
proudy jsou spise male, nez velke.
Ano pouziva se to, viz napr. PT4107.