Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pátek Červen 3 09:53:28 CEST 2016

Zdravím přítomné.

Rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s náhradou Raspberry za něco jiného.
Našel jsem třeba
http://www.tme.eu/cz/details/a20-olx-lime2/jednodeskove-pocitace/olimex/a20-olinuxino-lime2/
nicméně jsem se dočetl, že zase bootuje Linux z SD karty. Ty mi v RasPi dost
odcházejí a tomu bych se rád vyhnul. Existuje něco podobného v cenové relaci
do 2000,- a nemá boot z SD karty(nebo je alespoň neprzní). Třeba něco jako
EM2440-III? Jak v instalacích řešíte potíže s SD kartou? Zatím jsem nenašel
někoho, komu by po čase neodcházely. Dá se nějak nastavit karta na jen pro
čtení?

Zaplik