Re: Spouštění externího ptogramu z browseru

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Červen 2 17:06:27 CEST 2016

Zdravim,

presne toto jsem mel udelane:
- RPI jako mediacenter + TV (XBMC)
- druhe RPI jako 'NAS server'
- na PC (nebo na tretim RPI?) bezel apache + php + sql, kde jsem mel DB filmu
jsem si vybral , odklikl a bezelo to na TV

pokud si pamatuju, tak jsem to resil pres php funkci exec (v ramci webove aplikace - browser jsem do toho netahal)
http://php.net/manual/en/function.exec.php

bezpecnost jsem moc neresil, protoze to valilo jenom interne, zvenci byl system nepristupny.
bohuzel mam doma po kompletni reinstalaci, takze cely system je momentalne nekde ulozenych image.
ale pres vikend se pokusim dohledat detaily.

  Sam