Ukladani nastaveni v programu pro MCU

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červen 2 15:17:51 CEST 2016

jde mi o to si co nejvic ulehcit praci pri praci s prikazy terminalu - mam
navrzene nejakou takovou syntaxi

// syntaxe
// r001*;  - vypise nastaveni registru r001 - jak run hodnotu tak set
// r001$45; - zapise do r001 hodnotu 45 do set hodnoty
// r001#;   - prepise hodnotu z set do run
// c001!;   - vykonna prikaz c001

tedy pokud to mam ve trech polich tak to musim jeste v tom prikazu nejak
vyspecifikovat abych vedel do ktereho pole namirit index (cisla za r)

samozrejme muzu to udelat tak, ze prikazy budou b001 nebo w001 nebo d001,
ale musim to porad nekde drzet v hlave co je jakej typ - hlavne uzivatelsky
je to uplne mimo

nebo to muzu udelat tak ze 000 az 099 je byte , 100 az 199 je word atd..

to proc se mi to nechce mit vsechno v dwordu je ze ty hodnoty v pracovnich
registrech chci pouzivat normalne v kodu a pocitat vsechno ve 32b se mi moc
nezamlouva

aspon tedy predpokladam, ze prekladac jakmile uvidi tohle

  a  : dword;
  b  :  byte;
  c  : word;

c:=a*b;

to spocita jako 32b*32b a pretypuje na word

RV