RE: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Čtvrtek Červen 2 11:00:59 CEST 2016

Vratit!

S pozdravem Raven

------------------------------
Textem tohoto mailu podepisující neslibuje uzavřít ani neuzavírá za žádnou společnost Skupiny ČEZ jakoukoliv smlouvu. Každá smlouva, pokud bude uzavřena, musí mít výhradně písemnou formu.
Tento e-mail je určen výhradně pro potřeby jeho adresáta/ů a může obsahovat důvěrné informace. Pokud Vám byl omylem doručen, uvědomte okamžitě odesílatele vrácením e-mailu, zdržte se kopírování a jakéhokoliv dalšího šíření e-mailu nebo jeho příloh a celý e-mail vymažte ze svého informačního systému. Nakládáním s neoprávněně získanými informacemi se vystavujete riziku právního postihu.

The sender is not authorized to conclude/promise to conclude by this e-mail any binding contracts on behalf of any company of ČEZ Group. Any contract entered into with any such company shall be exclusively in writing.
This e-mail is intended solely for the addressee(s) and it may contain confidential information. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately by return e-mail. Please then delete the e-mail from your system and do not copy it or disclose its contents to any person. Unauthorised distribution, modification or disclosure of its contents is unlawful.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, June 02, 2016 10:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nové "LSD" tužkové accu 2,4Ah Tronic z Lidlu....?

Tak podezření se nejspíš potvrdí. Zatím cyklus vybití/nabití/vybití a nabíječka ukazuje  1299/1161/1253/1255  mAh.
Cca polovina z udávaných 2400mAh.
Normálně klamání spotřebitele. U Lidlu  je to pro mě velké zklamání :-(

[https://ipmcdn.avast.com/images/2016/icons/icon-envelope-tick-round-orange_184x116-v1.png]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>