Ukladani nastaveni v programu pro MCU

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červen 1 21:23:12 CEST 2016

">"S tym volatile som to prehnal, to asi v tom Pascale nie je, alebo je? Ako
>ste to dosiahli, co ste zmenili?
>
>wek
>
>"
>Dosahnul jsem toho takhle :-)
>
>  x: byte as volatile;

Hm, hm, tak to bolo necakane... Kolko minut vravite ze v tom robite? :-)

Dakujem.

wek"
No asi těch 5 minut co jsem to nainstaloval, ale pascal jsem měl vždy rád,

a kdysi měl zaujal od nemeckeho elabu pascal pro atmel tak jsem chtel

videt jak vypada od mikroe. Ja uz jsem si zvyknul na cecko pro jednocipy,

pascal pouzivam jen kdyz neco potrebuji ve windowsech nebot tak nejak

 v tom neco i udelam.

Navíc  jsem si říkal, že volatile by to tam mělo být, protože se bez toho

občas většinou žít nedá tak jsem to zkusil. Je tam implementováno i

absolute u promene, ale  jen na adresu nikoliv neprimo na promenou,

pritom by to pro  kompilator nebyl problem a pak by slo pole nadefinovat

klidne pres strukturu, ale to uz je taky pekna prasecina.

var

   x;byte; absolute 10;  // tohle jde

   a: byte;

   b:byte; absolute a;  // tohle nejde