VFD Display z mikrovlnky - nesviti?

Bosak bosorka.p na seznam.cz
Středa Červen 1 17:32:18 CEST 2016

Od: Bosak <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: RE:VFD Display z mikrovlnky - nesviti?

Zpráva:
>2.9 bide zhavici , nikov anodove. Anodove U se tvori z onech 13V, mozna zdvojovacem

Netvori a i kdyby tvorilo tak by se nemo jak do VFD dostat.
VFD je skleneny obdelnik 80x50 mm pripojeny k DPS jednou radou pinu.
VFD jsem odkopil a je to jak jsme rikal
prvni da piny oznacene F konci na AC-2.9V
pak jsou piny A-P ty prokazatelne konci na KS55C370-64 coz asi je 40pin x52 od Samsungu
Pka jsou tiny 1G,2G,3G a 4G ty konci na stejnem MCU pres 4ks NPN tranzitoru. Posledni dva piny jsou opet oznaceny F a konci na druhem AC2.9V
Puny MCU nesnesou vice nez 5V , zadne jine vstupy do toho VFD nejsou a tak cely musi fungovat na AC2.9V nebo max +5V
Nenasel jsem datasheet k KS55C370,ale krome F pinu ostatni konci na tomto MCU, presneji  A-H 28-35 I-P 1-8 a 1-4G 14-17

Bosak

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)

Daląí informace o konferenci Hw-list