Ukladani nastaveni v programu pro MCU

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červen 1 16:34:40 CEST 2016

No pascal to umi alespon na pc, ale netusim jak ten od mikroe,
jinak v pascalu jde udelat skoro vse s pointry co v cecku, kdysi

na skole jsem se takhle dohadoval s kolegou, a vse co vyrobil

nebyl problem udelat v pascalu jen to nebylo tak hezke.

type ruzne=record

  case boolean of

    true: (r1:byte);

   false:(r1:word)

end;

Kousne tohle prekladac? Jen ten zaznam bude podle nejdelsi varianty,

takze to je podobne jak jsem radil pouzit vsude 32bitove registry...

Jinak v pascalu se bezne pouzivala podobna struktura co psal wek

PBytearray=^TBytearray;

TBytearray=array[0..10000] of byte;

A tim se pretypovavlo cokoliv, pole zaznam atd aby se s tim mohlo pracovat,
jen clovek

si sam musi hlidat delky.¨

Zdenek Aster