Ukladani nastaveni v programu pro MCU

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Červen 1 15:48:50 CEST 2016

Jasně mám napsanou knihovnu, která dám obecný pointr do ram, delku a adresu
v eeprom a ona mi to přesune.

Ještě mě napadá k těm proměným délkám registrů možnost je aby první byte

značil typ a tím i délku a pak v podstatě mít funkce, které s tím budou umět
zacházet.

Ale nevím jestli není pokud je dost paměti ze všeho udělat 32bitové registry

je po srandě.

Zdeněk Aster

"

no to se ale jaksi nedeje samo od sebe ne? zrejme vas od toho nejaka
knihovna odstini...

RV

Dne 1. června 2016 15:28 Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz