Ukladani nastaveni v programu pro MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 1 15:45:57 CEST 2016

Nie, myslim mat typ "pointer na pole bytov" to je ten pta. Zobrat adresu
toho recordu pomocou operatora @, pretypovat ho na pta, dereferencovat
(cim by som mal ziskat presne tu istu adresu ale tentokrat je to uz adresa
pola) a indexovat ako pole.

Inak som sa samozrejme sekol hned dvakrat:

  for i := 0 to sizeof(r1) - 1 do begin
    pta(@r2)^[i] := pta(@r1)^[i];
  end;

Este je otazna precedencia operatorov, ale ja by som to skusil takto a
pozrel by som sa, ako to prelozil.

Je to - rovnako ako v C - neprenositelna konstrukcia, len na rozdiel od
Pascalu, v C sa to robi bezne.

wek