Ukladani nastaveni v programu pro MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 1 15:30:02 CEST 2016

Taketo nieco:

type
  Reg_dword = record
    modi           : boolean;  //modifikace konfiguracni banky
    r0             : dword;   // pracovni banka
    r1             : dword;   // konfiguracni banka
    eeprom         : word;  //pocatecni adresa
    delka          : byte;    //pocet byte registru v EEPROM
  end;
  ta = array[0..100] of byte;
  pta = ^ta;

var
  r1, r2: Reg_dword;
  i: word;
begin
  r2.eeprom := 3;

  r1 := r2;

  for i := 0 to sizeof(r1) do begin
    pta(@r2)[i] := pta(@r1)[i];
  end;
end.

V Pascale by malo ist priame priradenie (r1 := r2), ale ktovie ako to
zoberie ten mikroe.

Ten cyklus je ukazka ako pouzit to pretypovanie - vo freepascale toto islo
prelozit, bol by som prekvapeny kebyze to v mikroe ide na prvy sup, ale
daj sem co ten prekladac povedal a mozeme nad tym podumat.

wek