VF Display z mikrovlnky - nesviti?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Červen 1 15:17:03 CEST 2016

vetsina displeju co jsem mel v ruce uz svitila pomerne slusne i pri 12V -
delal jsem si blahe pameti rozsireny displej pro PMI-80 s VFD z kancelarske
kalkulacky a vystacil jsem si jen s 12V. Horsi problem je se zhavenim v
pripade, ze neni k dispozici AC napajeni a zhavi se to DC - pak ten displej
k jedne strane nesviti.