Ukladani nastaveni v programu pro MCU

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Červen 1 15:12:06 CEST 2016

hmm - ted se budou holt Ceckari pochechtavat ...

asi skoncim holt na trech polich dle delky promenne - ted jsem to roztridil
a vetsina nastavovacich parametru je 16b - ty 32b jsou vesmes jen promenne
monitorujici stav regulatoru

navic obsluzna rutina pro praci s temi poli se da napsat univerzalne, nebot
ty recordy si nesou svuj popis v sobe...