VF Display z mikrovlny - nesviti?

Bosak bosorka.p na seznam.cz
Středa Červen 1 12:34:24 CEST 2016

Od: Bosak <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: VF Display z mikrovlny - nesviti?

Zpráva:
Mam mikrovlnku u ktere nesviti displej.
Po rozebrani zjisteno ze jde o VF displej
Ma vyvody oznacene F, pak 16 datovych A-P, ctyri 1-4G a dalsi F.
Na desce neni zadny IC pro zizeni displeje jen KS55C370-64 coz bude procesor.
Napejeni je z trafa, sekundar AC13V a druhe vinuti AC 2.9V, z AC 13 se KA7905 dela -5V a nekde nejspis i +5V pro MCU. AC2.9V je podle vseho pripojeno na F vstupy VFD,asi nejake zhavici napeti ci co, tvari se to jako by zkrat.
1-4G rici MCU pres 4ks tranzistoru a datove vstupoy asi primo svymi I/O
MCU podle vseho funguje, protoze mikrovnka jde zapnut a reaguej na tlasitka,ale VFD nesviti.
Zatim jsme to moc nezkoumal, ale doposud jsme zil v domeni, ze VFD potrebuji nejake vyssi napeti cca 70V,ale trafo ma jen dva sekundary, jsou popsane jako AC13 a AC2.9.
Tak jsme trochu zmaten, treba poradite na co mrknout a jak to cele asi funguje.

Bosak

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)