RE: Re[2]: GME nový web

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Neděle Červenec 31 13:13:42 CEST 2016

Pokud by někdo tápal, tak vynucený osobní odběr a nic jiného byl tím, že jsem neměl založenou a uloženou novou dodací adresu.

Teď jsem to doplnil a už to nabízí.

M.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Sunday, July 31, 2016 12:53 PM
To: HW-news
Subject: RE: Re[2]: GME nový web

Mě přijde, že ta firma už několik let dělá vše pro to aby odradila zákazníky,

ja už tam systematicky nic nekupuju tak maximálně jednou ročně něco

nutně osobně, ale to fakt když není jiná cesta.

Ještě mě fascinuje jedna věc, jak nakupujete v SOSelectronic, mě štve,

že u spousty věcí nejsou ceny, a přijde mi dávat požadavak každou chvílku,

no to se na to můžu vykašlat a koupím tam kde jsou ceny vidět....

Zdeněk Aster