[OT] hrusky a kombajny

Pátek Červenec 29 11:38:33 CEST 2016

A v hlavním titulku jim "jaksi vypadlo" slůvko "až" - asi se tam nevešlo.
(v detailech je uvedená sleva _až_ 40% a navíc pásmování, kde v nejnižším je 5% a v
nejvyšším absolutní strop slevy 2 000 Kč absolutně, typický smallprint)

Ono vlastně je to tam napsané správně: "Objevte způsob, jak získat naše služby o 40
% výhodněji." čili to není klamavá nabídka, ale výzva k hledání, jak by to šlo, ne?

D.O.