hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Červenec 29 00:04:19 CEST 2016

Tak já jsem si tu klimu nakonec koupil, a chystám se jí sám
nainstalovat. Uvítám rady kde koupit měděné trubičky, a případně i
protikus na plnící port.
Klima umí chladit i topit, tak že se 4-cestným elektoventilem prohodí
vstup a výstup kompresoru.
Zaujalo mně, že invertor má k sobě připojenou velkou tlumivku se
železným jádrem, je to snad pasivní PFC???
Vloni jsem tady uvažoval, o kombinaci s vodním chladičem, chci chladit
freon vodou ze studny.
Do kompresorové jednotky nechci zasahovat, především proto že je
naplněná freonem, ale napadlo mně zařadit vodní výměník na tenkou
trubičku která jde ven za kondenzátorem z vnější jednotky. Tak aby měl
spád pod jednotku. Bude takové řešení fugovat? Očekávám že freon
prosviští vzduchem chlazeným kondenzátorem, (větrák bych odpojil) a
zkondenzuje až ve vodním výměníku, při nižším tlaku odpovídajícím
teplotě vody 15°
Lubor